Ste opremljeni za spremembe?
Ste opazili, kako se vaše življenje in vse okrog vas vse hitreje spreminja? Kljub informacijski
tehnologiji, ki omogoča nenehno dosegljivost, nadzor ali povezavo na velike razdalje, ostajajo
vreme, politika, bolezni in zdravje ter drugi ljudje pogosto zunaj našega neposrednega vpliva.
Živijo "svoje življenje" in edina prava izbira, ki jo imamo, je naš je naš notranji odziv na vse to.
Kaj potrebujemo, da bi se čim bolje znašli v svetu nenehnih poslovnih in osebnih sprememb?
Povezanost s svojim notranjim središčem, bitjem in hkrati prožno, raznovrstno odzivanje!
Gre za upravljanje z osebno energijo - mislimi, čustvi, besedami in vedenjem, ki so temelj
tudi za upravljanje z energijo organizacije, skupnosti ali globalno.
Kaj vse to pomeni?
Pred kratkim sem poslušala lastnike dveh najuspešnejših slovenskih družinskih podjetij,
ki so govorili o tem, kaj potrebuješ za uspeh v poslu:
1. Samozavest in pogum, da hodiš svojo pot in si drzneš biti "svoj" - kljub vsemu in vsem.
2. Odlično idejo. A samozavest in ideja nista dovolj - štejejo le uresničene ideje.
Strah pred krajo ideje je odveč - če je le-ta prava, "tatovi" navadno ne razumejo njenega bistva.
3. Sposobnost analizirati svoje napake, se učiti iz njih in izboljšave "vgraditi" v nadaljnji
razvoj. Enako pomembno je analizirati in proslavljati uspehe (kar pogosto pozabljamo).
4. Iskrena odprta komunikacija med zaposlenimi: Kako informacije oblikovati jasno,
razumljivo in jih iskreno izraziti drugim, igrati "z odprtimi kartami".
5. Neomajna vztrajnost, navdušenje in strast za posel. Opažajo, da je mlajša
generacija 30+ prožna, samozavestna in iznajdljiva, da pa je pri njej opaziti pomanjkanje
vztrajnosti, potrpežljivosti in usmerjene pozornosti. Le-ta je vedno bolj razpršena, saj generacija facebooka in twiterja postaja generacija brez dotikov, saj se največkrat dotika le računalniške
miške in živi vse bolj življenje "iz druge roke" - žal pogosto tudi medosebne odnose. Seveda
to velja tudi za mnoge starejše.
Hkrati pa ugotavljajo na področjih, ki se pretežno ukvarjajo z informacijskimi sistemi,
s proizvodnjo in financami in celo v oglaševanju, da je edina prava "rezerva energije" skrita
v ljudeh, saj posel - še vedno - delajo predvsem ljudje in neposredni, osebni stiki med njimi.
Zaposleni, njihovo sodelovanje, pripadnost in zavzetost so resnični nosilci sprememb,
vodje pa sprožilci in nosilci teh sprememb.
Kako lahko pri tem pomaga proces coachinga, kakšna je vloga dobrega coacha
v podjetju in v čem je drugačna od vloge svetovalca ali trenerja?
(več o tem na naših izobraževanjih in coachingih)
Ste opazili, kako se vaše življenje in vse okrog vas vse hitreje spreminja? Kljub informacijski
tehnologiji, ki omogoča nenehno dosegljivost, nadzor ali povezavo na velike razdalje, ostajajo
vreme, politika, bolezni in zdravje ter drugi ljudje pogosto zunaj našega neposrednega vpliva.
Živijo "svoje življenje" in edina prava izbira, ki jo imamo, je naš je naš notranji odziv na vse to.
Kaj potrebujemo, da bi se čim bolje znašli v svetu nenehnih poslovnih in osebnih sprememb?
Povezanost s svojim notranjim središčem, bitjem in hkrati prožno, raznovrstno odzivanje!
Gre za upravljanje z osebno energijo - mislimi, čustvi, besedami in vedenjem, ki so temelj
tudi za upravljanje z energijo organizacije, skupnosti ali globalno.
Kaj vse to pomeni?
Pred kratkim sem poslušala lastnike dveh najuspešnejših slovenskih družinskih podjetij,
ki so govorili o tem, kaj potrebuješ za uspeh v poslu:
1. Samozavest in pogum, da hodiš svojo pot in si drzneš biti "svoj" - kljub vsemu in vsem.
2. Odlično idejo. A samozavest in ideja nista dovolj - štejejo le uresničene ideje.
Strah pred krajo ideje je odveč - če je le-ta prava, "tatovi" navadno ne razumejo njenega bistva.
3. Sposobnost analizirati svoje napake, se učiti iz njih in izboljšave "vgraditi" v nadaljnji
razvoj. Enako pomembno je analizirati in proslavljati uspehe (kar pogosto pozabljamo).
4. Iskrena odprta komunikacija med zaposlenimi: Kako informacije oblikovati jasno,
razumljivo in jih iskreno izraziti drugim, igrati "z odprtimi kartami".
5. Neomajna vztrajnost, navdušenje in strast za posel. Opažajo, da je mlajša
generacija 30+ prožna, samozavestna in iznajdljiva, da pa je pri njej opaziti pomanjkanje
vztrajnosti, potrpežljivosti in usmerjene pozornosti. Le-ta je vedno bolj razpršena, saj generacija facebooka in twiterja postaja generacija brez dotikov, saj se največkrat dotika le računalniške
miške in živi vse bolj življenje "iz druge roke" - žal pogosto tudi medosebne odnose. Seveda
to velja tudi za mnoge starejše.
Hkrati pa ugotavljajo na področjih, ki se pretežno ukvarjajo z informacijskimi sistemi,
s proizvodnjo in financami in celo v oglaševanju, da je edina prava "rezerva energije" skrita
v ljudeh, saj posel - še vedno - delajo predvsem ljudje in neposredni, osebni stiki med njimi.
Zaposleni, njihovo sodelovanje, pripadnost in zavzetost so resnični nosilci sprememb,
vodje pa sprožilci in nosilci teh sprememb.
Kako lahko pri tem pomaga proces coachinga, kakšna je vloga dobrega coacha
v podjetju in v čem je drugačna od vloge svetovalca ali trenerja?
(več o tem na naših izobraževanjih in coachingih)