POHVALA IN KRITIKA:
Sredstvo izboljšav in učenja na delovnem mestu
Ljubljana, 6. 4. 2017
V pogovorih z vodji ugotavljamo, da je eden največjih izzivov na delovnem mestu
izražanje pohvale in kritike, hkrati pa večina nesporazumov nastaja zaradi nejasne, nepravočasne,
osebne, razdiralne povratne informacije ali njene popolne odsotnosti.
Vsako uspešno podjetje, ki uresničuje načela učeče se organizacije, se zaveda, da je sproten feedback
o delovnih procesih in odnosih eno najmočnejših sredstev nenehnega izboljševanja izdelkov, odnosa do strank
in sodelavcev.
Izziv nastane, ko ga je treba izreči in sprejeti.
Kako ubesediti neugodne sitaucije, tudi napake,
da postanejo priložnosti za učenje in nadaljnji razvoj, namesto razlog za zamere?
Kako v podjetje vpeljati kulturo konstruktivne povratne informacije, da bo ta postala učna priložnost?
V naši 4-urni delavnici vas bomo naučili:
- Zakaj povratna informacija in kaj z njo pridobimo osebno in v podjetju?
- Zakaj se večina ljudi boji kritike?
- Kako vpeljati v podjetje novo kulturo povratne informacijein ustvariti varen prostor zanjo?
- Joharijevo okno in “sendvič” feedback.
- Moč besed in njihova uporaba v feedbacku.
- Nevtralna in konstruktivna ubeseditev vedenja, usmerjena na učenje v prihodnosti.
- Vaje na primerih iz vaše prakse.
- Kaj bomo dolgoročno pridobili?
Število udeležencev: do 20
Metode: kratke razlage, vaje v parih in skupini, delo s primerom, igre vlog
Voditeljica: Nada Mulej, prof., NLP trenerka, NLP Master coach in limbični coach z več kot 20-letnimi izkušnjami
pri vodenju delavnic in v coachingu
izražanje pohvale in kritike, hkrati pa večina nesporazumov nastaja zaradi nejasne, nepravočasne,
osebne, razdiralne povratne informacije ali njene popolne odsotnosti.
Vsako uspešno podjetje, ki uresničuje načela učeče se organizacije, se zaveda, da je sproten feedback
o delovnih procesih in odnosih eno najmočnejših sredstev nenehnega izboljševanja izdelkov, odnosa do strank
in sodelavcev.
Izziv nastane, ko ga je treba izreči in sprejeti.
Kako ubesediti neugodne sitaucije, tudi napake,
da postanejo priložnosti za učenje in nadaljnji razvoj, namesto razlog za zamere?
Kako v podjetje vpeljati kulturo konstruktivne povratne informacije, da bo ta postala učna priložnost?
V naši 4-urni delavnici vas bomo naučili:
- Zakaj povratna informacija in kaj z njo pridobimo osebno in v podjetju?
- Zakaj se večina ljudi boji kritike?
- Kako vpeljati v podjetje novo kulturo povratne informacijein ustvariti varen prostor zanjo?
- Joharijevo okno in “sendvič” feedback.
- Moč besed in njihova uporaba v feedbacku.
- Nevtralna in konstruktivna ubeseditev vedenja, usmerjena na učenje v prihodnosti.
- Vaje na primerih iz vaše prakse.
- Kaj bomo dolgoročno pridobili?
Število udeležencev: do 20
Metode: kratke razlage, vaje v parih in skupini, delo s primerom, igre vlog
Voditeljica: Nada Mulej, prof., NLP trenerka, NLP Master coach in limbični coach z več kot 20-letnimi izkušnjami
pri vodenju delavnic in v coachingu