Blagovna znamka "JAZ"

Kako zbuditi pozornost delodajalca, da bo po zaposlitvenem razgovoru z vami takoj rekel: »Takega sodelavca hočem!«? V času vedno večje
konkurence na trgu dela ste najboljša blagovna znamka vi sami. Za
uveljavitev te blagovne znamke je potrebno dobro poznavanje
sebe, svojih sposobnosti, talentov, potencialov, znanja in lastnosti.
Le z jasnim osebnim profilom boste prepričali delodajalca.
Vsebina:
- Kaj so moje posebne prednosti, sposobnosti, lastnosti, viri in uspehi?
- Štrije temelji samozavestnega človeka.
- Kako se predstaviti pristno in prepričljivo?
- Kako oblikovati »blagovno znamko Jaz«?
- Kako prepričati potencialnega delodajalca?
- Pogled skozi njegova očala: kaj pričakuje delodajalec od mene?
- Pasti in izzivi zaposlitvenega razgovora.
- Kako pripravim kar najboljši osebni profil – življenjepis in vlogo za zaposlitev?
- Notranja naravnanost in zunanji vtis na zaposlitvenem razgovoru – nevidni in vidni vzvodi vplivanja.
Udeleženci dobijo tudi bogato pisno gradivo.
konkurence na trgu dela ste najboljša blagovna znamka vi sami. Za
uveljavitev te blagovne znamke je potrebno dobro poznavanje
sebe, svojih sposobnosti, talentov, potencialov, znanja in lastnosti.
Le z jasnim osebnim profilom boste prepričali delodajalca.
Vsebina:
- Kaj so moje posebne prednosti, sposobnosti, lastnosti, viri in uspehi?
- Štrije temelji samozavestnega človeka.
- Kako se predstaviti pristno in prepričljivo?
- Kako oblikovati »blagovno znamko Jaz«?
- Kako prepričati potencialnega delodajalca?
- Pogled skozi njegova očala: kaj pričakuje delodajalec od mene?
- Pasti in izzivi zaposlitvenega razgovora.
- Kako pripravim kar najboljši osebni profil – življenjepis in vlogo za zaposlitev?
- Notranja naravnanost in zunanji vtis na zaposlitvenem razgovoru – nevidni in vidni vzvodi vplivanja.
Udeleženci dobijo tudi bogato pisno gradivo.