Kreativno poslovno dopisovanje
Ob prebiranju dopisov pogosto zehate? Ali se sprašujete, kako stranke s svojimi sporočili dvigniti s stola? Sestavite dopis ali pismo, ob katerem se bodo bralcu zasvetile oči!
Kako napisati sočen dopis, ponudbo ali oglas, v katerega bo prejemnik »zagrizel« brez pomisleka?
Za koga?
Delavnica je namenjena vsem, ki želite uporabiti svoj ustvarjalni potencial
in odkriti nove ideje za učinkovito poslovno dopisovanje in oglaševanje.
Kaj boste pridobili?
Ob koncu delavnice boste:
· znali napisati ustvarjalno, jedrnato in zlasti učinkovito poslovni dopis,
· se naučili pravilno zasnovati, nasloviti, oblikovati in sestaviti poslovni dopis,
· poznali povezavo med ustvarjalnim mišljenjem in ustvarjalnim pisanjem,
· poglobili znanje slovenskega jezika in njegovo uporabo v poslovnem okolju,
· poznali lastnosti dobrega sloga v poslovnih besedilih (jedrnatost, jasnost, razumljivost,
natančnost…),
· usvojili pravili »manj je več« in 7 +/- 2,
· izboljšali jezikovno in pravopisno kakovost pisnih in drugih besedil.
VSEBINA:
Ustvarjalno poslovno pisanje in njegova ciljna usmerjenost glede na naslovnika
· Učinkoviti »recepti« za pisanje naslovov
· Moč besede DA!
· Kako oblikovati besedilo, da bo »zažigalo«?
· Ljudi zanimajo koristi, ne podatki.
· Skrivnost dobre zgodbe (drznost v poplavi besedil).
· VAKOG
· Procesne besede
· Model 4 MAT in priprava vsebine.
· Pravilo »manj je več«
· Pravilo 7 +/- 2, vizualizacija
· Sporočila beremo zaradi prvega stavka in si jih zapomnimo zaradi zadnjega.
· 5 skrivnosti uspešne uporabe alinej
Pravopisni vrtiljak
· Kaj je novega na pravopisnem področju?
· Pravopisne in sporočilne pasti – pravopis ni bavbav.
Treningi, treningi, treningi, ...
Program je zelo praktično naravnan - vse znanje in veščine so takoj prenosljivi v prakso.
Trenerka:
Nada Mulej, je prof. slov. jezika in prim. književnosti, predavateljica poslovnega sporazumevanja na višji šoli, trenerka NLP in NLP Master coach z več kot 20-letnimi izkušnjami pri vodenju delavnic komunikacije, nastopanja in vseh stopenj NLP-ja. Je avtorica, prevajalka in urednica več priročnikov, med drugim e-priročnika za spletno učenje poslovnega sporazumevanja v slovenskem jeziku. Je tudi dobitnica slovenske nagrade za posebne dosežke v izobraževanju odraslih in direktorica v podjetju SLEDI. Njen moto je »zabavno učenje z umom, srcem in telesom«.
Kako napisati sočen dopis, ponudbo ali oglas, v katerega bo prejemnik »zagrizel« brez pomisleka?
Za koga?
Delavnica je namenjena vsem, ki želite uporabiti svoj ustvarjalni potencial
in odkriti nove ideje za učinkovito poslovno dopisovanje in oglaševanje.
Kaj boste pridobili?
Ob koncu delavnice boste:
· znali napisati ustvarjalno, jedrnato in zlasti učinkovito poslovni dopis,
· se naučili pravilno zasnovati, nasloviti, oblikovati in sestaviti poslovni dopis,
· poznali povezavo med ustvarjalnim mišljenjem in ustvarjalnim pisanjem,
· poglobili znanje slovenskega jezika in njegovo uporabo v poslovnem okolju,
· poznali lastnosti dobrega sloga v poslovnih besedilih (jedrnatost, jasnost, razumljivost,
natančnost…),
· usvojili pravili »manj je več« in 7 +/- 2,
· izboljšali jezikovno in pravopisno kakovost pisnih in drugih besedil.
VSEBINA:
Ustvarjalno poslovno pisanje in njegova ciljna usmerjenost glede na naslovnika
· Učinkoviti »recepti« za pisanje naslovov
· Moč besede DA!
· Kako oblikovati besedilo, da bo »zažigalo«?
· Ljudi zanimajo koristi, ne podatki.
· Skrivnost dobre zgodbe (drznost v poplavi besedil).
· VAKOG
· Procesne besede
· Model 4 MAT in priprava vsebine.
· Pravilo »manj je več«
· Pravilo 7 +/- 2, vizualizacija
· Sporočila beremo zaradi prvega stavka in si jih zapomnimo zaradi zadnjega.
· 5 skrivnosti uspešne uporabe alinej
Pravopisni vrtiljak
· Kaj je novega na pravopisnem področju?
· Pravopisne in sporočilne pasti – pravopis ni bavbav.
Treningi, treningi, treningi, ...
Program je zelo praktično naravnan - vse znanje in veščine so takoj prenosljivi v prakso.
Trenerka:
Nada Mulej, je prof. slov. jezika in prim. književnosti, predavateljica poslovnega sporazumevanja na višji šoli, trenerka NLP in NLP Master coach z več kot 20-letnimi izkušnjami pri vodenju delavnic komunikacije, nastopanja in vseh stopenj NLP-ja. Je avtorica, prevajalka in urednica več priročnikov, med drugim e-priročnika za spletno učenje poslovnega sporazumevanja v slovenskem jeziku. Je tudi dobitnica slovenske nagrade za posebne dosežke v izobraževanju odraslih in direktorica v podjetju SLEDI. Njen moto je »zabavno učenje z umom, srcem in telesom«.
CENA DELAVNICE: 148 EUR, osvežitve med odmori, kosilo, bogato pisno gradivo.